شناسهٔ خبر: 26507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از محورهای میاندوآب مطرح شد

ابراز رضایت آخوندی از پیشرفت مناسب مسیر میاندوآب- میانه/ دستور تسریع در روند اجرای ۵۰ کیلومتر پایانی پروژه

بازدید عباس آخوندی در آخرین بخش سفرش به آذربایجان غربی، محورهای شهرستان میاندوآب را مورد بازدید قرار داد و درباره مسیرهای میاندوآب- میانه، میاندوآب- مهاباد و میاندوآب-تکاب سخن گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی ضمن بازدید از محورهای شهرستان میاندوآب در جمع خبرنگاران گفت: از میاندوآب به سمت میانه چیزی حدود ۱۸۰ کیلومتر مسیر در پیش داریم که با توجه به پیگیری‌های انجام شده نزدیک به ۴۲ کیلومتر بزرگراه از سمت میاندوآب و ۹۰ کیلومتر از سمت میانه در حال حاضر زیر بار ترافیک رفته است. در این میان چیزی کمتر از ۵۰ کیلومتر در دست ساخت است که خوشبختانه پیمانکار فعالی دارد. در این خصوص نیز قرار شد پس از بازگشت به تهران اقدامات لازم جهت تسریع در روند اجرای پروژه را انجام دهیم.

وی در ادامه خبر داد: خوشبختانه از طریق اسناد خزانه اسلامی بخش اعظمی از مطالبات پیمانکار را پرداخت کرده‌ایم، از این رو پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه روند خوبی را طی کند.

وزیر راه و شهرسازی درباره پروژه میاندوآب- مهاباد نیز بیان کرد: در حال حاضر بخش زیادی از این پروژه زیر بار ترافیک رفته است. امید داریم بقیه پروژه نیز هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آخوندی همچنین افزود: در این منطقه محور دیگری از شهرستان میانه به تکاب داریم که عملیات اجرایی آن عقب مانده و نیاز به توجه دارد که قرار شد به کمک استاندار برنامه جدی‌تری در این خصوص داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در پایان سفر دو روزه با استان آذربایجان غربی و بازدید از پروژه‌های مختلف در چندین شهر و شرکت در جلسات عمرانی، این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

نظر شما