شناسهٔ خبر: 26549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

روكش آسفالت ۵۶ كیلومتر راه اصلی و ۱۲ كیلومتر راه روستایی در استان ایلام

آسفالت و لکه گیری راههای استان قزوین مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۵۶ كیلومتر راه اصلی و ۱۲ كیلومتر راه روستایی در استان ایلام روكش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، از ابتدای امسال تاكنون ۵۶ كیلومتر راه اصلی و ۱۲ كیلومتر راه روستایی در استان ایلام روكش آسفالت شده است و عملیات روكش آسفالت در استان ایلام همچنان در حال اجراست.

مدیركل راه و شهرسازی استان در این زمینه گفت: از ابتدای امسال تاكنون با استفاده از قیر یارانه‌ای و اعتبارات اسناد خزانه اسلامی تاكنون ۵۶ كیلومتر از راه‌های اصلی استان روكش آسفالت شده و عملیات اجرایی روكش آسفالت در راه‌های اصلی استان همچنان ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال در صورت تامین اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی ۲۰۰ كیلومتر دیگر از راه‌های اصلی استان مورد روكش آسفالت قرار گیرد.

 میر جعفریان بیان كرد: در این مدت ۱۲ كیلومتر از راه‌های روستایی استان نیز روكش آسفالت شده و عملیات روكش آسفالت راه‌های روستایی نیز همچنان ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود در صورت تامین اعتبار لازم ۲۵ كیلومتر دیگر از راه‌های روستایی استان روكش آسفالت شود.

نظر شما