شناسهٔ خبر: 26594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه فرا رسیدن هفته دولت صورت گرفت؛

بازدید از پروژه‌های فعال بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در آستانه هفته دولت پروژه‌های فعال بزرگراه کربلا حد فاصل اسلام آباد غرب – قصرشیرین را بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری پس از جمع بندی پروژه‌های اين اداره كل در حوزه‌های مختلف که باید در هفته دولت امسال افتتاح شود در حوزه ساخت و توسعه راه‌ها، بزرگراه کربلا را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید، باند دوم قطعه چهار در ورودی شهرستان کرندبا پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد باقی مانده قطعات ۵ الف در مسیر کرند – سرپل ذهاب واقع در محور سرمیل و قطعه ۷ در ورودی شهرستان سرپل ذهاب، تقاطع غیر همسطح ورودی شهرستان سر پل ذهاب و قطعه ۸ در مسیر پل ذهاب به قصرشیرین از نزدیک بررسی شده و در پایان بنا به تصمیم مدیرکل، با توجه به اینکه بخشی از پروژه‌ها مانند ۶ کیلومتر از مسیر قطعه ۵ الف، در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به بهره‌برداری رسیده بود، قرار شد باقی مانده پروژه‌ها از قبیل : ۱/۵ کیلومتر باقی مانده قطعه ۷ که قیر پاشی شده و آماده آسفالت است، تقاطع غیر همسطح شهرستان سر پل ذهاب، ۲ کیلومتر از باند دوم قطعه ۴، ۵۰۰ متر باقی مانده از قطعه ۵ الف و قطعه ۸ در صورت تامین مالی تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری برسد.

این در حالی است که بخشی از پروژه‌های مذکور در چند روز آتی به مناسب گرامیداشت هفته دولت در بخش ساخت و توسعه راه اصلی در مسیر بزرگراه کربلا افتتاح خواهد شد.

گفتنی است: اداره راه و شهرسازی استان کرمانشاه پس از جمع بندی نهایی، کلیه پروژه‌های شرکت کننده در جشنواره هفته دولت امسال در همه حوزه خود را معرفی خواهد کرد.

نظر شما