شناسهٔ خبر: 26607 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۳ سال گذشته صورت گرفت؛

اجرای ۴۰ پروژه ساختمانی با زیربنایی بالغ بر ۱۵۲ هزار متر مربع در استان کردستان

ساختمان سازی مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کردستان در گزارشی از اجرای ۴۰ پروژه ساختمان دولتی و عمومی با زیربنایی بالغ بر ۱۵۲ هزار متر مربع در سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، علی اصغر کاظمی گفت: در طول سه سال گذشته از زمان آغاز دولت محترم تدبیر و امید ۱۵۲ هزارو ۱۵۱مترمربع ساختمان دولتی و عمومی در قالب ۴۰ پروژه شامل مراکز آموزشی، فرهنگی-هنری، فنی -حرفه‌ای، مجتمع‌های توانبخشی، مجموعه‌های ورزشی، بیمارستان، کتابخانه و.... به رغم کمبود اعتبار اجرا شده است.

کاظمی ادامه داد: با اجرای این حجم عملیات میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های حوزه فنی و اجرایی از ۲۴ درصد به ۶۵ درصد ارتقاء پیدا کرده است.

وی هم چنین با اشاره به بهره‌برداری از ۱۴۰ پروژه با زیربنایی معادل ۳۰ هزار و ۸۷۱ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۵۰۵ میلیارد ریال دراین مدت خبر داد و تصریح کرد: پروژه‌هایی همچون بیمارستان‌های سروآباد و دهگلان-مراکز سنجش مهارت کارآموزان سنندج –مجتمع فرهنگی، توانبخشی، ورزشی ایثارگران سنندج –شیر خوارگاه و اورژانس اجتماعی سنندج، پیست اسکی و مراکز آموزش فنی حرفه‌ای دهگلان و سروآباد و مجتمع فرهنگی و مرکزبزرگ اسلامی سروآباد، دهگلان و دیواندره جزو پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما