شناسهٔ خبر: 26640 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید نماینده مردم مشهد در مجلس از پروژه‌های راه و شهرسازی دهستان کنه بیست

بازدید رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس از بازدید نماینده مردم شریف مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های راه روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جوادپورعلی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اولویت‌های این اداره در راستای ارتقای خدمات‌رسانی به روستاییان، رضا شیران خراسانی نماینده مردم شریف مشهد مقدس در مجلس شورای اسلامی، از وضعیت راه‌های دهستان کنه بیست بازدید کرد و در نشست صمیمی با روستاییان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس با تاکید بر تلاش مجموعه راه و شهرسازی، جهت فراهم‌آوردن رفاه هر چه بیشتر روستاییان، خاطرنشان کرد: در این بازدید راه‌های مواصلاتی روستاهای جلالیه، شهرآباد، فرخ‌آباد، کریم‌آباد، حلوایی و پاوا مورد بازدید قرار گرفت و روستاییان مسائلی همچون درخواست آسفالت و ایمن‌سازی راه‌های این روستاها را مطرح کردند که در این زمینه توضیحات مربوطه ارائه و پیگیری‌های لازم جهت اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی جهت رفع این مشکلات، در دستور کار اداره راه و شهرسازی مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: دهستان کنه بیست در حوزه استحفاظی اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد مقدس واقع شده و با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار خانوار و دارابودن بیش از ۱۱۰کیلومتر راه، از اهمیت بالایی در این حوزه برخوردار است.

گفتنی است در حاشیه این بازدید نماینده مردم شریف مشهد در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس اداره راه و شهرسازی مشهد مقدس، دهیار و سایر مسؤولان مربوطه با حضور بر سر مزار شهدای روستای جلالیه و منزل یکی از شهدای این روستا، به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کردند.

نظر شما