شناسهٔ خبر: 26666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر واحد فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان خبر داد:

بهره‌برداری از سه سالن ورزشی در استان هرمزگان

سالن ورزشی مدیر واحد فنی و اجرایی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان از آمادگی لازم جهت بهره برداری و تحویل سه سالن ورزشی چند منظوره با مجموع مساحت ۴۳۲۰ متر مربع به اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، روح الله محسن زاده پروژه‌های ورزشی قابل بهره برداری این حوزه را سالن ورزشی سرگز احمدی، گروک و روستای کشار عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها طبق ضوابط فنی و استانداردهای روز احداث شده است.

وی فضای کاربردی سالن‌های ورزشی را شامل سالن اصلی، دوش و رختکن، سرویس‌های بهداشتی، بوفه، بخش اداری، سالن بدنسازی و ورزش‌های رزمی و اتاق تاسیسات عنوان کرد و گفت: شروع عملیات ساختمانی این پروژه‌ها سال‌های ۸۹ و ۹۰ بوده که با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی اصولی و استفاده بهینه از منابع مالی و نیروهای انسانی اجرایی و نظارتی طی دو سال اخیر شاهد پیشرفت محسوس این پروژه‌ها بودیم و زمینه برای بهره‌برداری آنها فراهم شد.

محسن زاده اعتبار این سه پروژه را ۳۶ میلیارد ریال عنوان کرد که میزان اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها تاکنون ۲۰ میلیارد ریال است و مابقی اعتبارات صرف تجهیز و مطالبات پیمانکار پروژه‌ها خواهد شد.

نظر شما