شناسهٔ خبر: 26681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام عملیات روکش آسفالت محور کاشمر - نیشابور/ آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت گرم محور باخرز - تایباد به طول ۸ کیلومتر

آسفالت جاده رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر خراسان رضوی از اتمام عملیات روکش آسفالت ۱۳ کیلومتر از راه‌های محور کاشمر - نیشابور خبر داد، این در حالیست که به گفته مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان باخرز عملیات اجرایی روکش آسفالت گرم محور باخرز - تایباد ۸ به طول کیلومتر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، غلامرضا ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: این پروژه به میزان ۱۳ کیلومتر با عرض آسفالت ۶ متر و با ضخامت ۴ سانتیمتر و با استفاده از قیر مشارکتی انجام شد. 

وی افزود: با اتمام این پروژه که تنها محور مواصلاتی کاشمر به شهرستان نیشابور است، مسافرانی که قصد مسافرت از این مسیر به شهر ریوش و شهرستان نیشابور را دارند، می‌توانند از مسیری مناسب و ایمن استفاده کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر بیان کرد: شهر ریوش در شمال شهرستان کاشمر قرار دارد و به دلیل ییلاقی و کوهستانی بودن و برخورداری از هوای مطلوب به ویژه در فصل تابستان پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است. 

ابراهیمی اظهار امیدواری کرد که امسال با همت هر چه بیشتر خیرین محترم و راهداران عزیز و گشایش در اعتبارات و قیرهای مشارکتی، شاهد اجرای روکش ادامه مسیر و سایر راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان کاشمر باشیم.

همچنین مرتضی موسوی مسؤول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان باخرز با اعلام این خبر گفت: با توجه به خرابی وضعیت رویه این محور، عملیات روکش آسفالت گرم آن، به طول ۸ کیلومتر و عرض ۷ متر و ضخامت ۴ سانتیمتر اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این پروژه با تأمین مقدار ۳۵۰ تن قیر رایگان و با اعتباری حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و مصرف ۴۰۰۰ تن آسفالت در دست اجراست.

نظر شما