شناسهٔ خبر: 26696 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

همزمان با آغاز هفته دولت انجام می‌شود؛

جزئيات سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به فارس/ افتتاح پروژه بزرگراه قائمیه- نورآباد و پل فهلیان/ بازدید از پروژه‌های راه و مسکن فارس با اعتبار ۲۷۰۰ میلیارد ریالی/ بازدید از حرم شاهچراغ(ع)

سفر وزیر راه و شهرسازی به چابهار وزیر راه و شهرسازی همزمان با آغاز هفته دولت برای بازدید و افتتاح از پروژه‌های عمرانی استان فارس با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به اين استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی فردا (۲ شهریورماه) همزمان با آغاز هفته دولت برای بازدید و افتتاح از پروژه‌های مختلف حوزه راه و همچنین مسکن و شهرسازی به استان فارس سفر می‌کند.

در این سفر یک‌روزه به استان فارس، علاوه بر چند تن از معاونين، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مسعود گودرزی نماینده نورآباد وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

قرار است در این برنامه ضمن افتتاح از پروژه بزرگراه قائمیه- نورآباد به طول ۲۱ کیلومتر و پل ۴۴۰ متری فهلیان با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال بخش دیگری از پروژه‌های حوزه‌های راه و شهرسازی استان نیز با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال که شامل ۱۰۵ کیلومتر بزرگراه، ۱۱۷ کیلومتر راه روستایی، ۱۱۶ کیلومتر روکش آسفالت، و چند ساختمان دولتی اعم از بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی پیوند اعضای ابن سینا و مجتمع توان‌بخشی هستند نیز افتتاح شوند.

در این برنامه بازدید از بیمارستان هزار تختخوابی خاتم‌الانبیاء، شرکت در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان استانی، استانداری و معاون عمرانی استاندار فارس و همچنین بازدید از طرح توسعه حرم شاهچراغ (ع) بخش دیگری از سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به استان فارس است.

گفتنی است از ابتدای مردادماه تا کنون این پنجمين سفر استانی وزیر راه و شهرسازی است که برای افتتاح از پروژه‌های راه و مسکن و شهرسازی استان‌ها انجام شده است. وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر به استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، قم و آذربایجان‌غربی سفر کرده و از پروژه‌های مختلف اين استان‌ها بازدید و برخی را افتتاح کرد. /

نظر شما