شناسهٔ خبر: 26708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با آغاز هفته دولت صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی وارد استان فارس شد/ جزئیات افتتاح، بهره‌برداری و بازدید از پروژه‌های استانی

عباس آخوندی-فرودگاه وزیر راه و شهرسازی لحظاتی پیش در راس هیاتی به منظور بازدید و افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی، وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال مسئولان استانی و ملی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی لحظاتی پیش دوم شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دولت به همراه محسن نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید، داود كشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، حسن عشایری عضو هیات مدیره شركت عمران و بهسازی شهری ایران، خیراله خادمی معاون شركت ساخت و زیربناهای حمل ونقل كشور، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و مسعود گودرزی نماینده مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز شد و مورد استقبال تعداد زیادی از مسئولان ملی و استانی قرار گرفت.

این سفر كه پنجمین سفر استانی وزیر راه وشهرسازی است طی یک ماه اخیر است در حالی انجام گرفت كه قرار است در آن بزرگراه نورآباد- قائمیه به طول ۲۱ کیلومتر و پل فهلیان به طول ۴۴۰ متر افتتاح شوند.

همچنین در این سفر استانی افتتاح و بازدید از ۱۰۵ كیلومتر بزرگراه، ۱۱۷ كیلومتر راه روستایی و ۱۱۶ كیلومتر روكش آسفالت به همراه بازدید و افتتاح از بیمارستان هزار تختخوابی پیوند اعضای ابن سینا با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهر‌برداری می‌رسد.

گفتنی است هنگام ورود وزیر راه وشهرسازی به فرودگاه شیراز افشانی استاندار فارس، مهندس رضازاده معاون عمرانی استاندار و مهندس مقبلی مدیركل راه وشهرسازی استان فارس از وزیر راه وشهرسازی و هیات همراه استقبال كردند.

وزیر راه و شهرسازی پس از مراسم استقبال با هلیکوپتر فرودگاه شهید دستغیب شیراز را به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌های استان فارس، ترک کرد./

نظر شما