شناسهٔ خبر: 26727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور و به مناسبت هفته دولت صورت گرفت:

بهره‌برداری از ۵۰۰۶ واحد مسکن مهر استان قزوین/ تحویل ۶۷۵۴ واحد تا پایان امسال

بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح مسکن مهر که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با سفر دکتر جهانگیری برگزار شد، گفت: تاکنون نزدیک به ۳۷۰۰۰ واحد مسکن مهر در سراسر استان قزوین به بهره‌برداری رسیده که بیش از ۱۶۰۰۰ واحد آن در دولت یازدهم تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، احمد اصغری مهرآبادی با اعلام این خبر گفت: اعتبار هزینه شده برای احداث ۵۰۰۶ واحدی که به بهره‌برداری رسید ۲۳۵ میلیارد تومان بوده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تعداد این واحدها در سطح استان عنوان کرد: از این تعداد ۹۰واحد در شهرستان قزوین،۱۲۰ واحد در شهرستان تاکستان، ۲۷۰واحد در شهرستان آبیک و ۴۵۲۶ واحد نیز در محمدیه قرار دارد که به مناسبت هفته دولت تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مجموعا ۳۶۹۲۶ واحد مسکن مهر در سطح این استان به بهره برداری رسیده عنوان کرد: از این تعداد بیش از ۱۶۰۰۰ واحد در دولت یازدهم تحویل متقاضیان شده است.

مهرآبادی در خصوص تعداد واحدهای باقیمانده در استان عنوان کرد: تعداد ۸۱۸۲ واحد در دست ساخت است که از این تعداد ۶۷۵۴ واحد آن تا پایان امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر همچنین بیان داشت: ۶۳۷ واحد در مهرگان در حال حاضر فاقد متقاضی است که با توجه به حذف کلیه شرایط دریافت مسکن مهر، متقاضیان می‌توانند به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

اصغری مهرآبادی با اشاره به اهمیت و گستردگی پروژه مسکن مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های زیادی در استان و کشور جهت پیشبرد امور مربوط به این پروژه مشارکت داشته و این کار بزرگ را به اینجا رسانده‌اند.

وی همچنان تصریح کرد: امیدواریم با ادامه این روند همکاری و همدلی، کار همچنان پیش رفته و هر چه زودتر شاهد افزایش هر چه بیشتر سطح کمی و کیفی زندگی در سایت‌های مسکن مهر استان باشیم.

وی در پایان با اشاره به کیفیت قابل قبول مسکن مهر استان قزوین اعلام کرد: تاکنون پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در این استان ۹۲ درصد بوده و امید داریم که به یاری خدا و با توجه به تاکیدات دولت تدبیر و امید تا پایان امسال احداث مسکن‌های مهر به پایان برسد.

نظر شما