شناسهٔ خبر: 26731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به شیراز صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از بزرگترین بیمارستان تخصصی پیوند اعضا در شیراز

بيمارستان هزارتختخوابی ابن سینا وزیر راه و شهرسازی درجریان پنجمین سفر استانی خود در هفته دولت از بیمارستان هزار تختخوابی پیوند اعضای ابن‌سینا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز دوم شهریور ماه دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در پنجمین سفر استانی خود در هفته دولت و در سفر به استان فارس از بیمارستان هزار تختخوابی پیوند اعضای ابن‌سینا بازدید کرد.

در جریان این بازدید پروفسور ملک سمیعی و اعضای بیمارستان ابن‌سینا ضمن استقبال از وزیر راه و شهرسازی گزارشی از فعالیت‌های بخش‌های مختلف بیمارستان ارائه کردند.

بیمارستان هزار تختخوابی ابن‌سینا که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود به ریاست ملک‌حسینی در شهر صدرا واقع است و روزانه ۲۴۰ نفر دراین مرکز دیالیز می‌شوند.

بانی ساخت بیمارستان ملک‌حسینی است که از جراحان حاذق بین‌المللی درحوزه پیوند اعضاست.

همچنین به گفته بانی این بیمارستان ساخت بیمارستان هزار تختخوابی پیوند اعضای ابن سینا از سال ۸۸ شروع شده و اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزرگترین بیمارستان پیوند اعضا در آسیاست.

امروز وزیر راه و شهرسازی پیش از این برنامه، در پنجمين سفر استانی خود به مناسبت هفته دولت بزرگراه نورآباد- قائميه به طول ۲۱ كيلومتر و بزرگترين پل استان فارس به طول ۴۴۰ متر را افتتاح کرد.

در جریان بازدید از بیمارستان ابن‌سینا، محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شهرهای جدید و معاون وزیر، سید محمد حسن افشانی، استاندار فارس، کورش کرم‌پور و  مسعود گودرزی کرمیپور، نمایندگان مجلس وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

نظر شما