شناسهٔ خبر: 26741 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر به شیراز انجام شد

بازدید وزیر راه وشهرسازی از مسكن مهر شهر صدرا/ اتمام مسكن مهر صدرا تا پایان دی ۹۵

شهر جدید صدرا عباس آخوندی امروز همراه محسن نریمان مدیرعامل شهرهای جدید و شماری از نمایندگان مجلس دهم همچون كرم‌پور و گودرزی و نیز افشانی استاندار و مهندس رضازاده معاون عمرانی استاندار و مهندس مقبلی مدیركل راه وشهرسازی استان فارس، از مسكن مهر شهر جدید صدرا بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی امروز دوم شهریورماه همراه محسن نریمان مدیرعامل شهرهای جدید از مسكن مهر شهر جدید صدرا بازدید كرد. در جریان این بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس دهم همچون كرم‌پور و گودرزی، افشانی استاندار و مهندس رضازاده معاون عمرانی استاندار و مهندس مقبلی مدیركل راه وشهرسازی استان فارس حضور داشتند و از نزدیك از واحدهای بهره‌برداری مسكن مهر و همچنین واحدهای در حال ساخت آن بازدید كردند.

محسن نریمان در جریان این بازدید گفت: در شهر جدید صدرا ۴۴ هزارو ۵۰۰ واحد مسكن مهر پیش‌بینی شده كه ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد تا پایان شهریور ماه تكمیل و بهره‌برداری خواهد شد و مابقی آن تا قبل از دهه فجر سال جاری تمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است این بازدید در پنجمین سفر استانی وزیر راه طی دو ماه اخیر به استان فارس انجام شد كه در طی آن بازدید از بیمارستان هزار تختخوابی ابن‌سینا و بهره‌برداری از پل بزرگ فهلیان به طول ۴۴۰ متر و بزرگراه نورآباد-قائمیه به طول ۲۱ كیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در این سفر ۱۰۰ كیلومتر بزرگراه،‌ ۱۱۷ كیلومتر راه روستانی و ۱۶۵ كیلومتر روكش آسفالت با ارزشی بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نظر شما