شناسهٔ خبر: 26743 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی‌ در جمع خبرنگاران خبر داد:

پايان پرونده مسکن شهر جدید صدرا تا پیش از دهه فجر/ بهره برداری از ۲۰ هزار واحد مسکن مهر صدرا تا پایان شهریور ۹۵

آخوندی در جمع عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در جریان بازدید از واحدهای بهره‌برداری مسكن مهر و همچنین واحدهای در حال ساخت شهر جدید صدرا گفت همه ۲۳هزارو ۵۰۰ واحد مسكن مهر این شهر جدید تا پیش از دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به  گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در بازدید از  واحدهای مسكن مهر تکمیل شده و همچنین واحدهای در حال ساخت این شهر جدید در جمع خبرنگاران گفت: شهر جدید صدرا با  ۲۳هزارو ۵۰۰ واحد مسكن مهر پیش‌بینی شده است كه ۲۰ هزار وواحد از آن تا پایان شهریور ماه تكمیل و به بهره‌برداری می‌رسد. وی در عین حال تاکید کرد بقیه این واحدها پیش از دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است این بازدید در پنجمین سفر استانی وزیر طی دو ماه اخیر به استان فارس انجام شد كه در طی آن بازدید از بیمارستان هزار تختخوابی ابن‌سینا و بهره‌برداری از پل بزرگ فهلیان به طول ۴۴۰ متر و بزرگراه نورآباد-قائمیه به طول ۲۱ كیلومتر با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در این سفر ۱۰۰ كیلومتر بزرگراه،‌ ۱۱۷ كیلومتر راه روستانی و ۱۶۵ كیلومتر روكش آسفالت با ارزشی بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

امروز دوم شهریورماه عباس آخوندی همراه محسن نریمان مدیرعامل شهرهای جدید از مسكن مهر شهر جدید صدرا بازدید كرد. در جریان این بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس دهم همچون كرم‌پور و گودرزی، افشانی استاندار و مهندس رضازاده معاون عمرانی استاندار و مهندس مقبلی مدیركل راه وشهرسازی استان فارس وزیر را همراهی کردند. 

نظر شما