شناسهٔ خبر: 2681 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون اجرایی شرکت رجاء:

انتقال زائران اباعبدالله از اهواز به خرمشهر با ریل باس‌های ۳۳۶ نفره

قطار مسافری معاون اجرایی شرکت رجاء از راه‌اندازی دو ریل باس ۳۳۶ نفره در محور اهواز – خرمشهر ویژه زائران اباعبدالله خبر داد و گفت: این ریل باس‌ها به طور مستمر بین اهواز و خرمشهر سیر دارند تا زائران به آسانی خود را به ایستگاه راه‌آهن خرمشهر و از آنجا به شهرهای مختلف برسانند.

عبادالله فروزش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: شرکت رجاء برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی علاوه بر افزودن چهار رام قطار اتوبوسی فوق‌العاده به محور تهران – خرمشهر، دو ریل باس با ظرفیت ۳۳۶ نفر را در محور اهواز – خرمشهر به راه انداخت تا زائران اباعبدالله به آسانی خود را به ایستگاه راه‌آهن خرمشهر رسانده و از آنجا به سراسر کشور حرکت کنند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی‌ برای استفاده از این قطارها با هماهنگی شرکت راه‌آهن، نماینده شرکت مسافری رجاء و استانداری خوزستان صورت گرفت و زائران برای استفاده از قطارها علاوه بر تهیه اینترنتی بلیت و مراجعه به آژانس‌های مسافری می‌توانند در ایستگاه راه‌آهن حاضر شوند و هزینه بلیت را داخل قطار بپردازند.

معاون اجرایی شرکت رجاء یادآور شد: همه این اقدامات با هدف هموارسازی شرایط انتقال زائران است تا در حداقل زمان بتوانند خود را به مقاصد مورد نظر برسانند.

وی در ادامه از اعمال تخفیف بلیت قطارهای مسافری در ماه‌های آذر و دی خبر داد و گفت: به تازگی شرکت رجاء برای ۳۰ رام قطار بین شهری تخفیف ۵ تا ۳۰ تا درصدی اعمال کرده است. همچنین این شرکت علاوه بر افزایش تعداد قطارهای حومه هزینه بلیت آن‌ها را نیز کاهش داده است.

فروزش یادآور شد: همچنین تعداد قطارهای تهران – پرند، تهران – قم، تهران – ورامین و تهران – کرج افزایش پیدا کرده در حالی‌که بهای بلیت آن‌ها حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی درباره ادامه روند تخفیف بلیت قطارهای مسافری ایران گفت: تخفیف بلیت قطارها از هشتمین روز آذرماه آغاز شد و تا پایان دی‌ امسال ادامه دارد. در تلاشیم این تخفیف‌‌ها را در پیش‌فروش بهمن‌ماه بلیت قطار هم اعمال کنیم./ 

نظر شما