شناسهٔ خبر: 2683 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

عبادالله فروزش خبر داد:

تخفیف ویژه بلیت قطارهای رجا تا 30 دی

شرکت قطارهای مسافری رجا معاون اجرایی شركت رجاء گفت: با توجه به مقوله ایمنی قطارها و در جهت ترغیب شهروندان به سفرهای ریلی ، شرکت رجاء تخفیفات ویژه‌ای را برای مسافران در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت رجا، عبادالله فروزش اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت و به منظور كسب سهم بیشتر حمل و نقل ریلی از جابه‌جایی مسافر كه با هدف مدیریت بازار تقاضا و جذب بیشتر مسافر و حفظ وفاداری آنها است، رجاء در بلیت مسیرهای رفت و برگشت خطوط ریلی، برای ۲۹ قطار مسافری خود از ۸ آذر تا ۳۰ دی‌ امسال تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد اعمال کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، تخفیف ویژه‌ی۳۰ درصدی در بهای بلیت قطار ۴ تخته لوكس پلور سبز شیراز – مشهد و بالعكس، و با در نظر گرفتن نوع مسافران قطار دوطبقه‌ی صبا تهران – زنجان که بیشتر  دانشجویان و کارمندان هستند، در مسیر رفت و برگشت تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد اعمال شده است.

معاون اجرایی شرکت رجا با اشاره به تاکید دولت بر توسعه قطارهای حومه‌‌ای عنوان کرد: به منظور افزایش سهم حمل و نقل ریلی از حمل و نقل عمومی و کاهش مصرف سوخت و انرژی، شرکت رجاء علاوه بر افزایش تعداد قطارهای حومه‌ای، اقدام به کاهش قیمت بلیت این قطارها و دیگر قطارهای مسیرهای ریلی کرده است.

وی در خصوص میزان این کاهش ابراز داشت: هم اکنون قیمت بلیت در مسیرهای تهران - کرج  از ۱۵۰۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان، تهران - ورامین از ۲۰۰۰ تومان  به ۱۵۰۰ تومان، مسیر تهران- پیشوا از ۲۰۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

با توجه به سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر افزایش قطارهای حومه‌یای، در سال‌جاری تعداد این قطارها در مسیر تهران - کرج از یک قطار به چهار قطار، تهران - قم به سه قطار و تهران - پیشوا به دو قطار افزایش یافته است.

گفتنی است طبق برنامه زمان‌بندی صورت گرفته متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی شركت حمل و نقل ریلی رجاء ticket2.raja.ir و یا مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی دارای مجوز، نسبت به تهیه بلیت و بهره‌مندی از تخفیفات ذکر شده اقدام كنند.

نظر شما