شناسهٔ خبر: 26858 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راه روستایی اداره‌كل راه و شهرسازی هرمزگان:

محور اصلی پیرچوگان در رودان به‎طول ۱۵ كیلومتر به بهره‌برداری رسید

افتتاح معاون راه روستایی اداره‌كل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: مسیر اصلی محور پیرچوگان در رودان به‎طول ۱۵ كیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان با انجام روكش آسفالت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان، محمدمهدی رضایی‌لری گفت: پروژه روکش آسفالت محور روستایی پیر چوگان (زیارت سید سلطان محمد) در بخش مرکزی شهرستان رودان با توجه به اینکه احداث مسیر روستایی فوق و دسترسی به این روستا در دهه ۷۰ انجام شده بود و آسفالت قدیم محور مضمحل و از بین رفته بود اجرای روکش مجدد محور یادشده از اواخر سال گذشته در دستور کار اداره‌کل راه و شهرسازی قرار گرفت که امروز به‌مناسبت هفته دولت افتتاح و آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: طول مسیر اصلی این محور ۱۵ کیلومتر است و برای اجرای آن اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

معاون راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: از این مسیر علاوه بر استفاده اهالی ۷ روستای بخش مرکزی شهرستان رودان با ۴۲۲ خانوار، مهمانان و مسافرانی که قصد زیارت سید سلطان محمد از استان‌ها و شهرستان‌های هم‌جوار را دارند استفاده می‌کنند.

شایان ذكر است علاوه بر راه روستاهای رهدار به‌طول ۵/۳ کیلومتر، حسین‌آباد - خراجی به‌طول ۵/۱ کیلومتر پروژه روکش آسفالت محور روستایی زیارت سید سلطان محمد (پیرچوگان) هستند که در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

نظر شما