شناسهٔ خبر: 26864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرساری صورت گرفت:

بهره‌برداری از دو پایانه صادرات فرآورده‌های نفتی/ بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی و رفاهی درب شرقی مجتمع بندری شهید رجایی

افتتاح با حضور وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه‌های خدماتی و رفاهی درب شرقی مجتمع شهید رجایی و همچنین دو پایانه صادرات و فراورده‌های نفتی بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی امروز ۵شنبه ۴ شهریور و در سومین روز از هفته دولت با حضور وزیر راه شهرسازی و مقامات استانی پروژه خدماتی و رفاهی درب شرقی مجتمع بندری شهید رجایی به بهره‌برداری رسید. همچنین بهره‌برداری از دو پایانه صادرات و واردات فراورده‌های نفتی و همچنین از دو پایانه صادرات و ترانزیت فراورده‌های نفتی با حضور وزیر راه شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

پایانه صادرات و ترانزیت فراورده‌های نفتی كه از سوی «شركت نفت جی» انجام می‌شود و موجب اشتغال‌زایی ۳۵ نفر شده، با اعتبار ۲۰۰ هزار میلیون ریالی به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین احداث پایانه صادرات و واردات فراورده‌های نفتی با پیمانكاری «شركت سی دولف» قشم و اعتبار هزینه شده ۲۰۰ هزار میلیون ریالی به بهره‌برداری رسید.

آیین بهره‌برداری از ۳۰ پروژه دریایی و بندری هرمزگان به مناسبت هفته دولت در چهارمین روز از این هفته با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، جمعی از مسئولان استانی و اعضای شورای حمل‌ونقل استان هرمزگان برگزار می‌شود.

نظر شما