شناسهٔ خبر: 26874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

افتتاح فاز اول پروژه نفتی سی‌دلف قشم/ جزئیات فاز اول و دوم پروژه

پروژه نفتی فاز اول پروژه نفتی سی‌دلف قشم با هدف ترکیب و ذخیره‌سازی انواع فراورده‌های نفتی و بانکرینگ به ارزش ۳۵ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز پنچ شنبه چهارم شهریور و در سومین روز از هفته دولت پروژه نفتی سی‌دلف قشم با حضور عباس آخوندی و مدیران بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی افتتاح شد.

مساحت کل پروژه ۲۱ هزار متر مربع و با هدف تولید، ترکیب و ذخیره سازی انواع فراورده‌های نفتی و بانکرینگ سوخت انجام شد. این پروژه در دو فاز در مرحله اجرا است که فاز اول آن با ظرفیت ۱۰هزار مترمکعب مخازن دو منظوره مازوت با حضور عباس آخوندی افتتاح شد. همچنین قرار است فاز دوم با ظرفیت ۳۶ هزار متر مکعب مخازن دو منظوره فراورده های سبک و مازوت در سال دیگر افتتاح شود.

ارزش کل سرمایه گذاری این پرژه ۴۵ میلیارد تومان است که ارزش سرمایه گذاری در فاز اول به ۳۵ میلیارد تومان می رسد.

آیین بهره‌برداری از ۳۰ پروژه دریایی و بندری هرمزگان به مناسبت هفته دولت در سومین روز از این هفته با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار، جمعی از مسئولان استانی و اعضای شورای حمل‌ونقل استان هرمزگان برگزار می‌شود.

نظر شما