شناسهٔ خبر: 26884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره‌برداری از چهار طرح راه و شهرسازی شهرستان شیروان در خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از بهره‌برداری ۴ طرح راه و شهرسازی این شهرستان در خراسان شمالی در چهارمین روز از هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری ، معاونین استاندار ، امام جمعه، فرماندار شیروان و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم گفت: طرح روکش آسفالت گرم محور روستایی قزلحصار-شورک به طول مجموع ۲/۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و محور شیروان-لوجلی –بارزو به طول ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۹۶۴ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: زیرسازی ابنیه فنی و آسفالت گرم راه‌های روستایی محورهای حصارقوشخانه به طول ۳/۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و دویست میلیون ریال و راه روستایی برزلان به طول ۵/۲ کیلومتر با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده در شهرستان شیروان بود که امروز افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در مجموع این ۴ پروژه که امروز افتتاح شد ۳۷ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال هزینه شده است.

در هفته دولت امسال ۸۳ پروژه در شیروان با اعتبار ۷۰ میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال در حوزه آب روستایی، آب شهری، جهاد کشاورزی، گاز، راه و شهرسازی، شهرداری، طرح هادی، بهداشت و ... افتتاح مورد بهره برداری قرار گرفت.

این شهرستان ۱۵۷ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

نظر شما