شناسهٔ خبر: 26921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گراميداشت هفته دولت،

افتتاح پروژه روكش آسفالت محور ملكشاهی- گنبد پيرمحمد- مهران در استان ايلام/ بهره‌برداری از روكش آسفالت محورملكشاهی – ميمه

افتتاح پروژه روكش آسفالت محور ملكشاهی- گنبد پيرمحمد- مهران در استان ايلام به مناسبت گراميداشت هفته دولت با حضور استاندار ايلام افتتاح شد، این در حالیست که روكش آسفالت محورملكشاهی – ميمه در استان ايلام توسط استاندار ايلام مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار ایلام و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و محلی بهره برداری از پروژه روكش آسفالت محور ملكشاهی- گنبد پیرمحمد- مهران آغاز شد.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این مراسم با تبریك هفته دولت به دولتمردان و مردم شریف ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در خصوص این طرح گفت: طول مسیر آسفالت شده ۱۸ كیلومتر است كه تا كنون ۲۹۰۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای هزینه شده و ۲۰۰۰۰ تن آسفالت برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته است.

لازم به ذكر است محور فرعی ملكشاهی به گنبد پیر محمد – مهران به عنوان مسیر جایگزین عتبات عالیات در ایام پر تردد اربعین مورد توجه زائرین است.

همچنین به مناسبت گراميداشت هفته دولت و با حضور مهندس مرواريد استاندار ايلام و جمعی از مديران ومسئولان استان روكش آسفالت محور ملكشاهی به ميمه افتتاح شد.

مديركل راه وشهرسازی استان در مراسم افتتاحيه اين پروژه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر و شهدای انقلاب و دفاع مقدس در خصوص اين طرح گفت: طول مسير آسفالت شده ۱۶ كيلومتر است كه در طول ۵ ماه با مبلغ هزينه شده ۲۰۰۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و با به كار گيری ۱۴۰۰۰ تن آسفالت اجرا شده است.

نظر شما