شناسهٔ خبر: 26926 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سومین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛

افتتاح مجتمع توانبخشی و فرهنگی - ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس

بازدید طی مراسمی، در سومین روز از هفته دولت و با حضور حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور، سید محمدعلی افشانی استاندار فارس، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس و جمعی از مسئولان کشوری و استانی مجتمع توانبخشی و فرهنگی – ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، در حاشیه این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به این که عملیات اجرایی ساخت این مجتمع در زمینی به مساحت ۳۵ هزار مترمربع توسط مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی فارس انجام شد، گفت: این پروژه با زیربنای ۱۸۵۰۰ مترمربع شامل ساختمان مجتمع توانبخشی در ۳ طبقه جهت ارائه خدمات درمانی و اقامتی، همچنین ساختمان فرهنگی ورزشی در یک طبقه ساخته شد.

خداداد مقبلی افزود: این پروژه ۱۵ هزار مترمربع محوطه سازی از جمله فضای سبز و خیابان‌های دسترسی به ساختمان را نیز شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده جهت اجرای این پروژه ۲۴۰ میلیارد ریال است که در سفر مقام معظم رهبری و از بودجه استانی تامین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: این مجتمع یک پروژه منحصربه فرد و ملی است و با رعایت کامل مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان با آخرین فن آوری روز طراحی و اجرا شده، همچنین از مصالح دارای نشان استاندارد و تاییدیه مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن استفاده شده است.

مقبلی در پایان گفت: این مجتمع با هدف خدمات رسانی پزشکی و توانبخشی به جانبازان و ایثارگران احداث گردیده است و امیدواریم بتوانیم با ارائه این خدمات گامی در جهت رضایت هموطنان برداریم.

نظر شما