شناسهٔ خبر: 26927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران صورت پذیرفت:

بهره‌برداری از عملیات تعریض محور قائمشهر _ سیمرغ/ب هره‌برداری از ساختمان بخشداری گهرباران ساری

سجاد رحیمی در گرامیداشت هفته دولت امسال و با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران و مدیركل راه و شهرسازی و جمع كثیری از مسؤلین شهرستانی عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه شدن محور قائمشهر _ سیمرغ به طول ۴/۸ به بهره‌برداری رسید، این در حالیست که عملیات اجرایی ساختمان بخشداری گهرباران شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، سجاد رحیمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر ضمن اعلام این خبر گفت: هفته دولت مهمترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۵ هزار شهید دولت بوده ، لذا این اداره در اولین روز از این هفته سه پروژه عمرانی خود را افتتاح و آغاز بكار کرد.

وی در ادامه از افتتاح پروژه تعریض و چهارخطه نمودن محور قائمشهر _ سیمرغ به طول ۴/۸ كیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: علاوه بر این افتتاح پروژه مذكور این اداره كلنگ آغاز بكار دو پروژه عمرانی در شهرستان سیمرغ در حوزه كاری خود به زمین زد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از تعامل و همدلی و حمایت‌های بی شائبه مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران و نوروزی مدیركل راه و شهرسازی نسبت به مجموعه راه و شهرسازی قائشهر و سیمرغ تشكر و قدردانی کرد.

همچنین سیدعباس رهگشای مدیر فنی و اجرایی این اداره كل ضمن اعلام این خبر گفت:بر اساس برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، كلیه ساخت و سازهای اماكن دولتی و عمومی برعهده مدیریت فنی و اجرایی این اداره كل است.

وی از ایمنی، فناوری مناسب و مدیریت كیفیت به عنوان سه اصل تاثیر گذار در ساخت و سازها یاد كرد و گفت: مازندران یكی از توانمندترین استان‌های كشور از لحاظ نیروهای فنی و مهندسی بوده و شركت‌ها و مشاورین توانمند این استان در بسیاری از پروژه‌های ملی و حتی بین المللی در كشورهای همسایه در حال فعالیت می‌باشند.

رهگشای در ادامه از پروژه‌های اجرایی این مدیریت در هفته دولت اشاره و تصریح کرد: در این هفته سه پروژه ساختمان‌های دولتی (اداره محیط بانی بهشهر ، رامسر و تنكابن) با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: علاوه بر افتتاح پروژه‌های مذكور این اداره كل در حوزه فنی و اجرایی آغاز بكارسه پروژه احداث ساختمان‌های دولتی (مجتمع اداری سیمرغ ، فرمانداری كلاردشت و بخشداری كلباد گلوگاه) را در دستور كار خود قرار داد.

نظر شما