شناسهٔ خبر: 26943 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد:

بهره‌برداری از دوهزار و ۲۲۳ واحد مسکن مهر در کردستان

شهرام ملکی در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور دکترفانی وزیر آموزش و پرورش دو هزار و ۲۲۳ واحد مسکن مهر صبح امروز شنبه در شهرستان‌های استان کردستان به طورهمزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، وزیر آموزش و پرورش با همراهی مسئولان استانی، به صورت نمادین در پروژه ۶۶۰ واحدی مسکن مهرفرازاندیش واقع در بهاران سنندج حضور یافت و آن را افتتاح کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در حاشیه این آیین با بیان اینکه در مجموع ۱۲۸ میلیارد تومان برای احداث این واحدها هزینه شده است گفت: این واحدها در شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، بیجار، قروه و کامیاران به صورت همزمان به بهره برداری می‌رسد.

شهرام ملکی افزود: بیشترین تعداد این واحدها مربوط به شهرستان سقز با هزار و ۱۱۰ واحد و کمترین واحد نیز مربوط به شهرستان قروه با ۴۰ واحد است و ۶۶۰ واحد ازاین تعداد نیز مربوط به شهرستان سنندج است.

به گفته وی ۳۲۵ واحد از این تعداد به صورت تعاونی و ۲۹۰ مورد نیز بصورت سه جانبه و خودمالکی است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه زیربنای هر کدام از این واحدها ۱۲۵ مترمربع بوده است، گفت: برای هر کدام از این واحدها ۳۰۰ میلیون ریال به عنوان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
تاکنون ۲۲ هزار و ۷۶۸ واحد مسکن مهر در استان کردستان به بهره برداری رسید.

نظر شما