شناسهٔ خبر: 26946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت،

افتتاح راه روستایی و كمربندی بیله سوار در استان اردبیل

افتتاح رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت آسفالت جاده روستایی دمیرچی خرابه سی مورد بهره برداری اهالی این روستا قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اردبیل، ضیا فكری در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان ضمن اعلام این خبر گفت: این راه روستایی به طول ۵ كیلومتر و در یك لایه به عرض ۵/۵ متر و با صرف هزینه ۱۰ میلیارد ریال مورد روكش آسفالت قرار گرفته و تردد ایمن و روان اهالی این روستا به بخش مركزی شهرستان را میسر می‌سازد.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری از كمربندی شهر بیله سوار خبر داد و افزود: روزانه نزدیک به سه هزار نفر از اتباع آذری از طریق پایانه مرزی و گمرک بیله سوار وارد شهرستان می شوند که با توجه به اینکه این کمربندی در نقطه ورودی گمرک و پایانه مرزی شهرستان قرار دارد بیشترین تردد ناوگانهای سواری و حمل و نقل از این مسیر انجام می گیرد.

فكری افزود: طول باند دوم کمربندی بیله سوار ۴.۵ کیلومتر است و عملیات خاکبرداری این پروژه ۲۰ هزار و ۴۰۰ مترمکعب است و برای اتمام آن ۵۳ میلیارد ریال از طریق اداره راه و شهرسازی شهرستان هزینه شده است.

نظر شما