شناسهٔ خبر: 26947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان

آزمون رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری چهارمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ، علی منصوری رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری چهارمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین ، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی ، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه امسال در لارستان خبر داد.

علی منصوری افزود: تعداد شرکت کنندگان این دوره ۶۵۱ نفر می‌باشند که نسبت به دوره قبل تعداد شرکت کنندگان حدود ۴ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: ۴۴۳ نفر روز پنجشنبه و ۲۰۸ نفر در روز جمعه با هم به رقابت خواهند پرداخت که سهم خواهران از این تعداد ۵۵ نفر و برادران ۵۹۶ نفر است.

شایان ذکر است متقاضیان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۸ شهریور ماه ۹۵ به سامانه آزمون در سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانیwww.inbr.ir مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰  ،اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تماس حاصل فرمایند.

نظر شما