شناسهٔ خبر: 26951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

افتتاح یکی از مهم‌ترین طرح‌های راه روستایی شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی

مرتضی محمد مصری رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی عصر روز پنجشنبه در ادامه افتتاح پروژه‌های راهسازی این شهرستان گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمدمصری رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر عصر روز پنجشنبه در ادامه افتتاح پروژه‌های راهسازی این شهرستان گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌های این شهرستان پروژه مربوط به آسفالت مسیر مرودیزج – کلانکش - زین آباد است که به بهره برداری رسید.

به گفته مصری این پروژه به طول ۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بنا به توضیحات وی اهمیت این مسیر آنجاست که مسافت ۱۳ روستای منطقه رودقات و همچنین تعدادی از روستاهای شهرستان مرند و ورزقان به طول متوسط ۲۵ کیلومتر کوتاهتر می‌شود.

در این مراسم فرماندار شهرستان شبستر، نماینده این شهرستان در مجلس، بخشدار بخش صوفیان و تنی چند از مسئولین و همکاران و همچنین اهالی حضور داشتند که رئیس اداره راه وشهرسازی توضیحاتی در خصوص پروژه ارائه داد.

همچنین در ادامه از دومین طرح مهم این شهرستان که مربوط به محور روستایی ورکش است، بهره برداری شد.

مصری در این مراسم گفت: این طرح ۴ کیلومتر بوده و برای مسیرگشایی، احداث و آسفالت آن بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بعد از افتتاح مسیر ورکش از پل تازه احداث چراغلو و راه این روستا نیز بازدید به عمل آمد.

بنا به اعلام مصری این پل دو دهانه ۸ متری بر روی رودخانه چراغلو احداث شده است واعتبار تخصیص یافته نیز ۴۹۰۰ میلیون ریال است.

در پایان این سه افتتاح ، فرماندار شهرستان از زحمات کلیه همکاران اداره راه وشهرسازی شبستر قدردانی کرد.

همچنین معصومه آقاپور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اهمیت پروژه‌های راهسازی از رئیس و کارکنان اداره تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما