شناسهٔ خبر: 26958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت انجام شد:

بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی راه و شهرسازی در شهرستان بهار استان همدان

افتتاح دو پروژه احداث راه دوم بهادربیگ و ایمن سازی و جداسازی لاین‌های رفت و برگشت از ایستگاه بازرسی به صالح آباد امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار ، امامان جمعه شهر بهار و صالح آباد و سایر مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری در حاشیه این مراسم گفت: ایمن سازی و جداسازی لاین‌های رفت و برگشت از ایستگاه بازرسی به صالح آباد و احداث راه دوم بهادربيگ از محور سنندج از سال ۹۴ شروع شده و در هفته دولت به پایان رسیده است.

وی با بیان این مطلب که بالای ۸۰ درصد از راه‌های روستایی ما آسفالته است، گفت:  اگر ۵۰ کیلومتر دیگر از راه‌های روستایی ما که قرار داد آنها نیز بسته شده است آسفالت شود پرونده راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بسته خواهد شد.

محمد رودباری افزود: جهت احداث راه دوم بهادربيگ اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و حفاظ ميانی صالح آباد در شهرستان بهار اعتباری بالغ بر ۳۷۵ میلیون تومان هزينه شده است.

وی با بیان این مطلب که طول مسير پروژه احداث راه دوم بهادر بيگ به مقدار ۲ كيلومتر و ۳۰۰ متر بوده بیان کرد: در این مسیر عملیات راهسازی شامل زیرسازی، اجرای بیس، اجرای آسفالت به ضخامت ۶ سانتی متر و عرض ۶ متر و همچنین ۵ دهانه پل سازی ، شانه سازی و نصب علائم و خط کشی انجام شده است.

رودباری در پايان افزود: ایمن سازی و جداسازی لاین‌های رفت و برگشت از ایستگاه بازرسی به صالح آباد نیز به طول ۲ کیلومتر و ۳۰۰ متر جهت بالابردن ایمنی راه و تردد بی‌خطر انجام گرفته است.

نظر شما