شناسهٔ خبر: 26964 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح پروژه راهسازی در شهرستان‌های قلعه گنج ومنوجان کرمان جنوبی

محمد ساردویی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه راهسازی شهرستان‌های قلعه گنج و منوجان کرمان جنوبی با حضور مهندس میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور راه روستایی، مهندس ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، عباس ثمره مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها و جمعی از مسئولین شهرستان‌های قلعه گنج و منوجان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: محور قلعه گنج به جاده چالک به طول ۶ کیلومتر با هزینه اجرائی اعتباری بالغ بر ۰۰۰۰۲میلیون ریال افتتاح شد محور مذکور ارتباط قلعه گنج را به سمت زهکلوت میسر می‌سازد.

وی همچنین یادآور شد: یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت روکش محور سر راس منوجان – رودان به طول ۱۷ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸۰۰۰ میلیون ریال و ورودی شهر نودژ به طول ۱/۵ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰۰ میلیون ریال و همجنین محور نودژ –بجگان به طول ۲ کیلومتر با هزینه بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ساردوئی گفت: همچنین کلنگ احداث راه روستایی مغ محمد به طول ۶/۵ کیلومتر زده شد که جهت اجرای آن ۱۸۰۰۰میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است مهندس میرشفیع از گروه دانشجویان جهادی دانشگاه علم و صنعت ایران که در بخش چاه دادخدا فعالیت عمرانی دارند بازدید و آنها درباره مشکلاتشان با وی صحبت کرد.

وی افزود: با اشاره به نقش موثر افتتاح  این پروژه  ها در افزایش سطح ایمنی وتسهیل در عبور و تنظیم ترافیک ورودی وخروجی شهر موثر هستند.

نظر شما