شناسهٔ خبر: 27005 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ششمین روز از هفته دولت انجام شد:

بهره‌برداری از پنج پروژه راه و شهرسازی در شهرستان کبودرآهنگ استان همدان

یازدید در ششمین روز از هفته دولت ، پنج پروژه راه و شهرسازی کبودرآهنگ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، محمد رودباری در حاشیه این مراسم گفت: روکش حفاظتی محور کبودرآهنگ – ویان به طول ۱۲ کیلومتربوده و اعتبارهزینه شده برای این پروژه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: همزمان با این افتتاحیه ، ۴ پروژه دیگر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بیان کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی گمین قلعه- باغچه به طول ۱۰/۳ کیلومتر، بهسازی و روکش آسفالت داق داق آباد- بابان به طول ۳ کیلومتر وبهسازی و روکش آسفالت ناصر آباد- زین آباد به طول ۳ کیلومتر و لایه حفاظتی چیپسیل در محور سراب- گزل ابدال به طول ۷ کیلومتر چهار پروژه افتتاحیه این شهرستان بودند.

هدف از افتتاح این پروژه‌ها، تسهیل در امر عبور و مرور، کاهش استهلاک ماشین آلات، ایمنی بیشتر برای استفاده کنندگان از راه، نگهداری آسفالت زیرین و کاهش تصادفات است.

نظر شما