شناسهٔ خبر: 27019 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مجتبی بیاتی:

افتتاح۶۰ میلیارد‌ریال پروژه در‌فرودگاه ايلام/ پیشرفت فیزیکی فاز نخست ترمینال فرودگاه

فرودگاه ایلام پروژه‌های ساختمان ایمنی زمینی و سپاه حفاظت فرودگاه ایلام در هفتمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر فرودگاه ایلام گفت: به مناسبت هفته دولت٬ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در این فرودگاه٬ پروژه‌های ساختمان ایمنی زمینی و سپاه حفاظت را افتتاح کرده و به بهره‌برداری می‌رساند.

مجتبی‌بیاتی عنوان کرد: در هفتمین روز شهریورماه امسال به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های عمرانی این فرودگاه به بهره‌برداری می‌رسد.  

وی گفت:‌دو ساختمان ایمنی زمینی و سپاه حفاظت در قالب یک پروژه عمرانی احداث شده است. در واقع ساختمان‌های ایمنی زمینی فرودگاه ایلام با ۸ دهانه پارکینگ و ۹۰۰ متر مربع و ساختمان سپاه حفاظت در مساحت ۸۵۰ مترمربع ساخته شده است. این ساختمان‌ها به همراه جاده‌های دسترسی ایمنی زمینی به باند و اپرون با صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها ساخته شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها، مدیر فرودگاه‌ استان ایلام٬ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن افتتاح این پروژه‌ها، از فاز یک ترمینال بین‌المللی این فرودگاه هم بازدید خواهند کرد.

اکنون فاز نخست این ترمینال ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما