شناسهٔ خبر: 27023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی راه و شهرسازی استان فارس در شهرستان فسا

افتتاح در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و مدیران و کارشناسان پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان فسا در استان فارس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، طی مراسمی و همزمان با هفته دولت، با حضور مهندس رضاییان معاون عمرانی استانداری، خداداد مقبلی مدیرکل راه و شهرسازی فارس و جمعی از مسئولان و مدیران راه و شهرسازی فارس ۶ پروژه راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۸۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در حاشیه این مراسم مقبلی گفت: افتتاح بخشی از پروژه چهارخطه فسا – داراب به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی است که به بهره برداری رسید.

وی افزود: ساختمان بیمه سلامت در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و با زیربنای ۴۷۵ مترمربع با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: از دیگر پروژه‌های افتتاح شده شهرستان فسا روشنایی ورودی شهرستان فسا از سمت شیراز و از سمت جهرم مجموعا به طول ۶ کیلومتر همچنین روکش آسفالت محور فسا – جهرم به طول ۷ کیلومتر است.

وی اضافه کرد: ساماندهی تقاطع زاهدشهر به میانشهر و ایجاد برج نور در همان محل با اعتبار ۷ میلیارد ریال و افتتاح راه روستایی شهرک شهید رجایی به طول ۵۴۰ متر و اعتبار ۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.

نظر شما