شناسهٔ خبر: 27057 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

بازدید فرماندار از پروژه‌های اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی

مرتضی محمد مصری رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی گفت: در ادامه برنامه‌های هفته دولت فرماندار شهرستان شبستر، بخشدار بخش مرکزی به همراه تنی چند از مسئولین از پروژه‌های این اداره بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمدمصری افزود: اولین برنامه بازدید از روکش آسفالت راه روستاهای زیناب - ساربانقلی- درویش بقال و ملک زاده بود که این محور به طول ۱۱.۵ کیلومتر است و ۴۰۰ تن قیر رایگان برای آن اختصاص یافته و مبلغ اعتبار صرف شده نیز ۴۳۰۰ میلیون ریال است.

بنا به گفته مصری این محور از محورهای پرتردد روستایی است و کارخانجات واقع در این مسیر نیز در اجرای طرح با اداره راه شبستر مشارکت و همکاری قابل توجهی داشته و هم چنین از آن بهره می‌برند.

مصری در ادامه گفت: دومین برنامه به مناسبت همین هفته بازدید از روکش آسفالت محور صوفیان- شبستر بود و این مسیر نیز ۱۲ کیلومتر است که ۸ کیلومتر از آن اجرا شده و مابقی در حال اجرا است.

مصری افزود: اعتبار این طرح از اعتبارات ملی راهداری به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال است.  

بنا به توضیحات وی اجرای این طرح در نقاط مستهلک و فرسوده موجب افزایش ایمنی جاده شده است.

گفتی است به دلیل حساسیت و اهمیت تقاطع غیرهمسطح سیس طالب پور فرماندار شبستر از عملیات احداث این تقاطع بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات موجود از جمله وجود تاسیسات در محل و نیاز به تملک اراضی که موجب کندی عملیات شده قرار گرفت. وی ضمن تشکر از تلاش‌های تمامی همکاران قول پیگیری و حل وفصل مشکلات را داد.

نظر شما