شناسهٔ خبر: 27060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شد:

کلنگ زنی احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی کاشان وتقاطع غیر همسطح راوند/ افتتاح ساختمان آموزش وپرورش شهرستان کاشان

کلنگ زنی به مناسبت هفته دولت، کلنگ احداث دو تقاطع غیر همسطح در شهرستان کاشان بر زمین خورد و پروژه ساختمانی آموزش و پرورش این شهرستان نیز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تنی چند از مسئولین محلی طی بازدید خود از پروژه‌های عمرانی شهرستان کاشان کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح کمربندی کاشان و تقاطع غیر همسطح راوند را بر زمین زد.

این پل به منظور برقراری ارتباط با جاده قدیم کاشان – قم با همکاری شهرداری کاشان با دهانه ۱۵ متری و بطول ۲۴ متر در سطح ۳۶۰ متر مربع با برآورد هزینه ۴۵میلیارد ریال احداث خواهد شد.

در ادامه کلنگ احداث تقاطع غیر همسطح راوند به آزادراه کاشان – قم نیز با مشارکت شهرداری کاشان زده شد که با توجه به آزادسازی‌های موجود با برآورد ۲۰۰ میلیارد ریال و در جهت تسهیل در تردد عرضی وسایل نقلیه احداث می‌گردد.

در این سفر همچنین ساختمان آموزش و پرورش شهرستان کاشان با زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با اعتباری به میزان ۱۲ میلیارد ریال افتتاح و تحویل دستگاه بهره بردار شد.

نظر شما