شناسهٔ خبر: 27087 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در همدان

محمد رودباری مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه امسال در همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، محمد رودباری گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۲۹۶۴ نفر آزمون مهندس، ۴۱ نفر کاردان و ۱۴ نفر معمار تجربی برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده‌اند و برای ورود به حرفه مهندسی و دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی به رشته تحصیلی داوطلبان نیز اشاره کرد و گفت: این داوطلبان در رشته‌های عمران (صلاحیت محاسبه ، نظارت و اجرا)، گروه معماری (صلاحیت طراحی، نظارت و اجرا) و گروه تاسیسات مکانیکی ، گروه تاسیسات برقی، گروه شهرسازی، گروه نقشه برداری و گروه ترافیک با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رودباری یادآورشد: ‌محل برگزاری آزمون‌ها برای مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی واقع در شهرک شهید مدنی(حسن‌آباد) و دانشگاه ملایر است.

گفتنی است در آزمون پنجشنبه صبح در شهرستان همدان ۹۸۳ نفر ، در ملایر ۳۳۰ نفر و در بعدازظهر این روز در همدان ۴۲۶ نفر و در ملایر ۱۶۹ نفر آزمون خواهند داد.

همچنین در روز صبح روز جمعه در همدان ۶۰۳ نفر و در ملایر ۱۵۷ نفر و در بعدازظهر این روز در همدان ۲۹۴ نفر و در ملایر ۵۷ نفر به رقابت خواهند پرداخت.

نظر شما