شناسهٔ خبر: 27089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۳ محور راه روستايی در شهرستان ميناب استان هرمزگان/ افتتاح راه روستایی کهورستان در بندرخمیر

راه روستایی مديركل راه و شهرسازی استان هرمزگان از افتتاح سه محور راه روستايی در شهرستان ميناب خبر داد، این در حالیست که رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندرخمیر از افتتاح آسفالت راه روستایی میانبر کهورستان به جاده شینگو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان هرمزگان، غلامحسین شیری گفت: راه روستاهای مزرعه تفضلی به‌طول چهار كیلومتر و راه كهورتاك به‌طول سه كیلومتر و راه كوی هجرت به‌طول یك كیلومتر و ۶۰۰ متر در بخش توكهور شهرستان میناب امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه كرد: در شهرستان میناب ۱۴۳ كیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار و اولویت‌دار وجود دارد كه احداث و آسفالته نمودن ۱۰۰ كیلومتر از این مسیرها در برنامه اجرایی سال ۹۵ قرار دارد.

مدیركل راه و شهرسازی هرمزگان بیان كرد: فعالیت‌ها را بر اساس نیازهای مردم و رفع محرومیت از چهره استان هرمزگان پیش می‌بریم و اقدامات لازم را در همه حوزه‌های تحت وظایف خود را انجام خواهیم داد.

شیری تصریح كرد: در هفته دولت سال جاری بالغ بر ۱۷ كیلومتر راه احداثی روستایی و ۳۱ كیلومتر روكش آسفالت در شهرستان میناب به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از آسفالت راه‌های روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: تا پایان سال امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را به مردم شهرستان و روستاهای تابعه میناب ارائه دهیم

همچنین نجيب پيشرو رییس راه و شهرسازی شهرستان بندرخمیر گفت: راه روستایی میان‌بر کهورستان به جاده شینگو از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرخمیر با مشارکت دهیاری کهورستان و خیرین منطقه زیرسازی شد.

وی افزود: آسفالت راه روستایی کهورستان به شینگو توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان اجرا شده است که امروز با حضور مشاور عالی استاندار هرمزگان و دیگر مسؤولان استانی به بهره‌برداری رسید.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بندرخمیر اضافه کرد: طول این پروژه ۵ کیلومتر است و ارزش ریالی آن بالغ بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است.

پیشرو تصریح کرد: در شهرستان بندرخمیر ۸۹ کیلومتر راه روستایی خاکی بالای ۲۰ خانوار، فاقد آسفالت است که در سال جدید در برنامه اجرایی سال ۹۵ قرار دارد.

نظر شما