شناسهٔ خبر: 27094 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح روشنایی تقاطع‌های همسطح محور اقبالیه – تاکستان

افتتاح همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور جمعی از مدیران و مسئولین، روشنایی تقاطعهای همسطح محور اقبالیه – تاکستان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رییس اداره ایمنی، ترافیک و حریم راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گفت: پروژه روشنایی محور اقبالیه _ تاکستان با طول  ۳۶۰۰ متر و اعتبار هزینه شده چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پورهاشمی با اشاره به اینکه روشنایی محورها در شب و خصوصا در مواقع بارانی، برفی و مه‌گیر محور کمک زیادی به راننده می‌کند افزود: با افتتاح این پروژه ایمنی محور بسیار بالا رفته و کمک زیادی به تسهیل در عبور و مرور خواهد کرد.

وی عنوان کرد: این پروژه در راستای افزایش ایمنی تقاطع‌های همسطح و افزایش ضریب ایمنی نقاط پر تردد و کاهش تصادفات جاده‌ها در ورودی و خروجی روستاها اجرا شد.

مسئول روشنایی راه‌ها اضافه کرد: در این پروژه تعداد ۱۴ اصله پایه به طول ۶۵۰ متر در تقاطع شید اصفهان، ۱۴ اصله پایه به طول ۶۵۰ متر در تقاطع مهدی آباد، ۲۳ اصله پایه به طول  ۱۱۰۰ متر در پل روگذر دولت آباد و ورودی رحمت آباد، ۱۴ اصله پایه به طول ۶۵۰ متر در تقاطع قمیک و ۱۱ اصله پایه به طول ۵۵۰ متر در تقاطع کهک نصب و روشنایی کامل این محور را تامین می‌کند.

در این مراسم  سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان، مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و مدیران این اداره کل و جمعی از مدیران و مسئولین محلی حضور داشتند.

 

نظر شما