شناسهٔ خبر: 27095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح ۳ پروژه بزرگ راهسازی و روکش آسفالت در شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی

ايمان مقيد معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی از افتتاح سه پروژه بزرگ راهسازی و اجرای روکش آسفالت در این شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ایمان مقید با اعلام این خبر افزود: با توجه به فرارسیدن هفته و دولت و ضرورت ارائه خدمات مناسب به مردم شریف کشورمان در تمامی نقاط و خصوصاً نقاط محروم، اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت‌حیدریه به عنوان یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی چندین پروژه بزرگ راهسازی و راهداری افتتاح کرد که مهم‌ترین آن‌ها احداث راه روستایی حصار یزدان ـ نوزه ـ کته تلخ، روکش آسفالت محور تربت‌حیدریه ـ کدکن و احداث و آسفالت قطعه سوم کنارگذر بخش رباط سنگ می‌باشد.

وی گفت: راه روستایی حصار یزدان ـ نوزه ـ کته‌تلخ در بخش رخ که پل ارتباطی مهمی میان این روستاهاست و تردد مردم شریف این منطقه که اکثرا کشاورز و دامدار هستند را تسهیل می‌کند، با اعتبار بیش از ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد که از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و در مدت زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه ادامه داد: همچنین بهره‌برداری از روکش آسفالت محور تربت‌حیدریه ـ کدکن در بخش کدکن این شهرستان نیز از دیگر پرژه‌های مهم افتتاح شده است که باعث ارتباط راحت‌تر و ایمن‌تر میان این بخش و شهرستان تربت‌حیدریه شد و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در قالب اعتبارات استانی ارائه و از سال ۹۴ شروع شده است.

وی اضافه کرد: احداث و آسفالت قطعه سوم کنارگذر بخش رباط سنگ نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که با بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسید.

نظر شما