شناسهٔ خبر: 27118 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

محمدباقر قاسم‌زاده خبر داد:

افتتاح سالن ترانزيت جديد ترمينال داخلی فرودگاه شهيد هاشمی‌نژاد

محمدباقر قاسم‌زاده مديرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی از افتتاح سالن ترانزيت جديد ترمينال داخلی فرودگاه شهيد هاشمی نژاد به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع، در ۶۰ روز كاری و با هزينه‌یی بالغ بر ۷ ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای توسعه ترمينال پروازهای داخلی فرودگاه بين‌المللی شهيد هاشمی نژاد مشهد، سالن ترانزيت جديد اين ترمينال واقع در ضلع شمالی، با حضور باقريان عضو هيات مديره و معاون عمليات فرودگاهی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

غلامحسین باقريان در حاشيه اين مراسم با ابراز خرسندی از پيشرفت‌ها و توسعه چشمگير فرودگاه مشهد گفت: اقدامات صورت گرفته در فرودگاه مشهد با وجود كمبودها و برخی محدوديت‌ها قابل تحسين و درخور توجه است.

وی ضمن قدردانی از زحمات مديركل و کارکنان اداره‌کل فرودگاه‌های استان اظهار داشت: فرودگاه مشهد به‌عنوان يكي از فرودگاه‌های پايلوت كشور دارای اهميت بسيار است و نگاه ما به اين فرودگاه يك نگاه ملیاست و خوشبختانه هم اكنون اين فرودگاه چهره‌یی آبرومند دارد.

محمدباقر قاسم‌زاده مديرکل فرودگاه‌های استان در خصوص افتتاح اين سالن گفت: با توجه به رشد روز افزون پروازها و ميزان اعزام و پذيرش مسافران از فرودگاه مشهد و با هدف رفاه حال و خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران بارگاه قدسی حضرت رضا(ع)، سالن ترانزيت جديد ترمينال داخلی فرودگاه شهيد هاشمي نژاد به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع، در ۶۰ روز كاری و با هزينه‌یی بالغ بر ۷ ميليارد ريال انجام شد.

وی ادامه داد: هم اكنون تعداد گيت‌های خروجی اين ترمينال از ۶ گيت به ۱۱ گيت افزايش يافته است و در آينده نزديك نيز ۳ گيت خروجی ديگر به اين تعداد افزوده خواهد شد كه رضايتمندی، كاهش ايستايی و تسريع در روند اعزام مسافران را در پی خواهد داشت.

به گزارش شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، قاسم‌زاده افزود: اولويت ما در فرودگاه مشهد افزايش كيفيت خدمات فرودگاهی و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است و با جديت، پيگيری طرح‌های توسعه‌يی را در دستور كار قرار خواهيم داد.

نظر شما