شناسهٔ خبر: 27136 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اولین الحاق راهداری در حمل‌و‌نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی انجام می‌شود

سر در ساختمان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فرآیند نقل و انتقال شامل انتقال كاركنان، تجهیزات، ماشین‌آلات، ساختمان‌ها و بودجه و اعتبارات تا پایان تابستان جاری صورت پذیرد و پس از استان آذربایجان غربی، بتدریج موضوع ادغام در تمام استان‌های كشورمحقق شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی به عنوان نخستین استان در طرح انتزاع بخش راهداری از ادارات كل راه و شهرسازی و الحاق به ادارات كل حمل ونقل و پایانه‌ها مقدمات كار را آغاز كرد.  

 پیش‌بینی می‌شود فرآیند نقل و انتقال شامل انتقال كاركنان، تجهیزات، ماشین‌آلات، ساختمان‌ها و بودجه و اعتبارات تا پایان تابستان جاری صورت پذیرد و پس از استان آذربایجان غربی، بتدریج موضوع ادغام در تمام استان‌های كشورمحقق شود.  

طبق مصوبه  یكصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای عالی اداری كشور مقرر گردید به منظور هدایت و برنامه‌ریزی و نگهداری بهینه از شبكه راه‌های كشور حوزه راهداری با امكانات نیروی انسانی و تجهیزات از ادارات كل راه و شهرسازی سراسر استان‌های كشور منفك شده و به ادارات كل حمل ونقل و پایانه‌ها ملحق شود و پس از تغییرات صورت گرفته، ادارات كل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای در استان‌ها شكل خواهد گرفت.

نظر شما