شناسهٔ خبر: 27143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راه و شهرسازی جوانرود خبر داد:

آسفالت راه‌های روستایی شهرستان جوانرود در استان کرمانشاه

راهسازی رییس راه و شهرسازی جوانرود استان کرمانشاه از آسفالت راه‌های روستایی خانم آباد – بازان و چوکل آباد – شانه رش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، کاوان علیمرادی با اعلام این مطلب افزود: طول پروژه آسفالت راه‌های روستایی خانم آباد – بازان و چوکل آباد – شانه رش  ۱۰/۸ کیلومتر است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات راهداری این شهرستان در جهت اقزایش ایمنی راه‌ها، بهسازی و تعریض ۱/۵ کیلومتر از ۴/۵ کیلومتر جاده قدیم جوانرود ، روکش ۳۵۰ متر از کیلومتر آخر محور جوانرود – ثلاث باباجانی، ریزش برداری و پاکسازی شانه راه در محور جوانرود – بانی لوان به میزان ۲۰۰۰ متر مکعب، نصب ۸۵ عدد علائم ایمنی در محورهای سیاران و بازان ، نصب سرعتگیر  و علائم مربوط به طول جمعیتی به طول ۶۰ متر در راه‌های روستایی ، لکه گیری راه‌های حوزه استحفاظی به میزان ۱۵۰۰ متر مربع ، شانه سازی ۳۰۰ متر از مسیر جوانرود – بیاشوش حد فاصل روستای صفی آباد با عرض ۷ متر و ضخامت ۳۰ سانتی متر و تیغه زنی و رگلاژ بیش از ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های حوزه شهرستان را می‌توان نام برد.

از دیگر اقدامات این اداره در زمینه مسکن، ثبت نام بالغ بر ۴۰۰ نفر از پروژه‌های هلانی در سامانه ثبت نام مسکن مهر و معرفی به بانک مسکن جهت فرایند واگذاری و تحویل واحدها است.

نظر شما