شناسهٔ خبر: 27146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راه و شهرسازی شهرستان سر پل ذهاب تشریح کرد:

جزییات اقدامات راهداری در شهرستان سر پل ذهاب استان کرمانشاه در مرداد ۹۵

راهسازی رییس راه و شهرسازی شهرستان سر پل ذهاب، اقدامات راهداری در مرداد ۹۵ به منظور افزایش ایمنی هر چه بیشتر راه‌های این حوزه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، حمید رضا مرادی مطلق گفت: با توجه به ترافیک بالا و همچنین به جهت روان سازی تردد وسایط نقلیه در مسیرهای حوزه استحفاظی شهرستان، راهداران این اداره اقدام به لکه گیری در محورهای این شهرستان از قبیل محور سر پل ذهاب ، دهستان پشت تنگ ، کل داود – انزل به طول بیش از ۱۰ کیلومتر نمودند.

مرادی مطلق نگهداری از رویه و سطح آسفالت محورهای شهرستان را از اهداف لکه گیری جاده‌ها برشمرد و بیان کرد: مسطح بودن راه ، ایمنی رانندگی را افزایش می‌دهد و تردد در راه‌ها به خوبی جریان پیدا می‌کند به همین دلیل افزایش ایمنی و بهبود جریان تردد در راه‌ها از دیگر اهداف لکه گیری جاده‌های مواصلاتی این شهرستان بوده که به شکل دوره‌ای ادامه می‌یابد.

وی افزود: سایر اقدامات راهداری این اداره با جدیت تمام ادامه داشته که از آن جمله می‌توان به  عملیات ساماندهی تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی در راه‌های ارتباطی اعم از نصب تابلو قبل از پلیس راه حبیب‌وند و شست و شوی علایم، همچنین تیغه زنی شانه‌های خاکی در محورهای سر پل ذهاب به سمت قصرشیرین ، محورهای فرعی دشت ذهاب ، راه‌های شوسه سلمان تپه ، تپه رش و باو ویسی اشاره داشت.

گفتنی است این اداره اقدامات مناسبی هم در حوزه  مسکن و حقوقی از قبیل ۱۳ مورد انتقال سند ،  ۲ مورد ثبت سامانه ، ۲۲ مورد مکاتبه با ثبت اسناد و ۷ مورد مکاتبه با املاک حقوقی را انجام داده است.

نظر شما