شناسهٔ خبر: 27158 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی خراسان جنوبی

افتتاح همزمان با هفته دولت پروژه روكش بهسازی و آسفالت راه روستايی پيكوه به نيستان با حضور معاونت محترم استاندار و فرماندار ويژه شهرستان طبس و ساير مسئولين شهرستان و بخش ديهوك افتتاح شد، این در حالیست که معاون مديركل و رييس اداره راه و شهرسازی طبس از افتتاح ۳ پروژه در حوزه اداره راه و شهرسازی در پنجمين روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه وشهرسازی خراسان جنوبی، احمد آخوندی ضمن عرض خوش آمدگويی به ميهمانان عنوان كرد: اين پروژه به طول ۳ كيلومتر و اعتباری بالغ بر ۵/۴ ميليارد ریال از محل اعتبارات ملی و متمركز راهداری تامين و افتتاح شد.

همچنين در پنجمين روز از هفته دولت پروژه بهسازی و آسفالت بلوار ورودی روستای اسفنديار با حضور مسئولين بخش با اعتباری بالغ بر ۱ ميليارد ریال و از محل تامين سهميه قير رايگان افتتاح شد.

رئيس اداره راه و شهرسازی ديهوك در پايان از مساعدت مديركل راه و شهرسازی خراسان جنوبی و همكارانشان و همچنين از پرسنل اداره راه و شهرسازيی ديهوك تقدير و تشكر کرد.

همچنین صادق کلانی معاون مديركل و رييس اداره راه و شهرسازی طبس ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: پروژه‌های روکش آسفالت محور طبس – اصفهان به طول ۱۷ کیلومتر، احداث آنتنی و آسفالت ورودی روستای جوریز به طول ۱ کیلومتر و روکش آسفالت راه‌های روستایی محمد آباد و شیر آباد به طول ۷ کیلومتر با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و مسئولين ادارات و نهادهای شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسيد.

وی افزود: اين پروژه‌ها توسط اداره راه و شهرسازی طبس و به صورت امانی انجام شده است.

وی همچنين به افتتاح پروژه‌های قطعه اول راه گشن به طول ٦/٥ كيلومتر، روكش راه معادن پروده به طول ١١ كيلومتر، روكش محور ديهوك به طول يك كيلومتر، روكش آسفالت گرم پل راه آهن و روكش ماسه آسفالت محور يزد به طول ٥٠ كيلومتر در هفته دولت اشاره كرد، اعتبار هزینه شده در این پروژه‌ها بالغ بر ١٣٠ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

نظر شما