شناسهٔ خبر: 27159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور،

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ۱۱ و ۱۲ شهریورماه در خراسان شمالی

آزمون رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فناوری‌های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه امسال همزمان و هماهنگ با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مجید محمدی گفت: داوطلبان می‌توانند پرینت کارت شناسایی آزمون خود را در روزهای ۸ تا ۱۰شهریور ماه از وب سایت به آدرس : www.inbr.ir دریافت کنند.

محمدی افزود: در این آزمون یک هزار و ۱۲۲نفر داوطلب شامل ۱۸۸نفر خانم و ۹۳۲ نفر آقا در هفت رشته مهندسی معماری بخش‌های نظارت، طراحی و اجرا، مهندسی عمران بخش‌های نظارت، محاسبات و اجرا، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در پایه سه و کاردان‌های فنی ساختمان در شش رشته کاردانی، معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری در سه پایه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در پایه‌های سه، دو و یک جهت پروانه اشتغال بکار به رقابت می‌پردازند.

لازم به ذکر است باجه رفع نقص کارت در محل آزمون واقع در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد- ساختمان فنی و مهندسی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مستقر است.

وزارت راه و شهرسازی در اجرای مواد ۱۱،۱۲و ۱۶ آیین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله نسبت به برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان ، کاردان‌های فنی ساختمان و  آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی اقدام می‌کند.

نظر شما