شناسهٔ خبر: 27216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی جنوب سيستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری آزمون نظام مهندسی با ۲۲۴ داوطلب در ايرانشهر

ايوب كرد آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی با ۲۲۴ نفر داوطلب پایان این هفته در ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی ایرانشهر، ایوب كرد گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان ، كاردان‌های فنی ساختمان و تعین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در روزهای۱۱ و ۱۲ شهریور ۹۵ بصورت سراسری در كل كشور برگزار می‌شود، این آزمون در حوزه اداره كل راه و شهرسازی جنوب استان با تعداد ۲۲۴نفر داوطلب خانم و آقا در روزهای پنجشنبه (صبح و بعدظهر) و جمعه (صبح) به مدت ۲روز در محل دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار خواهد شد.

مدیركل راه و شهرسازی و رئیس اداره نظام مهندسی ایرانشهر افزود: آزمون نظام مهندسی صبح روز پنجشنبه با ۱۲۷ نفر داوطلب در رشته‌های كارشناسی نظارت معماری ، نظارت عمران ، كاردان معماری، كاردان عمران و كاردانی تاسیسات در عصر پنج شنبه با ۴۲ نفر داوطلب در رشته‌های اجرا عمران ، اجرا معماری و در صبح جمعه با ۵۵ نفر داوطلب در رشته‌های تاسیسات مكانیكی ، تاسیسات برقی، محاسبات عمران ، طراحی معماری به پایان می‌رسد.

مدیركل راه و شهرسازی ایرانشهر در پایان از همكاری سازمان سنجش آموزش كشور و مسئولین دانشگاه ولایت واحد ایرانشهر كه در طراحی سوالات و برگزاری و نظارت بر روند آزمون و تصیح اوراق و اعلام نتایج تقدیر تشكر كرد.

نظر شما