شناسهٔ خبر: 27269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در گلستان همزمان با سراسر كشور

آزمون آزمون ورود به حرفه مهندسان كاردان‌های فنی ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه‌ای معماران تجربی صبح روز پنجشنبه همزمان با سراسر كشور در دو حوزه انتخابي گرگان و گنبدكاووس در استان گلستان آغاز به كار كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در آزمون امسال، دو هزار و ۶۸۹ نفر شركت كرده اند كه از اين تعداد ۵۲۳ نفر زن و دو هزار و ۱۶۶ نفر مرد هستند.

اين آزمون در رشته های هفتگانه معماری، برق، مكانيك، عمران، شهرسازي، ترافيك و نقشه برداري و شش رشته كاردانی معماری، عمران ، تاسيسات مكانيكی، تاسيسات برقی، شهرسازي و نقشه برداري و صلاحيت معماران تجربی در پايه‌های ۳ و ۲ و ۱  طي امروز و فردا جمعه ۱۲ شهريورماه ادامه خواهد داشت.

امروز پنجشنبه، آزمون رشته هاي عمران و معماري در بخش نظارت و اجرا، نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافيك و آزمون حرفه‌ای كاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، مكانيك، برق و نقشه برداری  در محل پرديس ۲ دانشگاه منابع طبيعی واقع در ميدان بسيج گرگان و دانشگاه گنبدكاووس واقع در خيابان شهيد فلاحی، بلوار بصيرت اين شهرستان در حال برگزاری است.

مهندسان رشته های عمران (محاسبات)، مكانيك و برق، معماران تجربی و طراحان معماري نيز، روز جمعه در شهرستان‌های ياد شده به رقابت می‌پردازند.

صبح‌ها اين آزمون در ساعت ۹ و عصر در ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما