شناسهٔ خبر: 27273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر به مازندران انجام شد:

بازدید آخوندی از آزمون مهندسان و کاردان‌های ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی چالوس/ امکان رقابت مهندسان ایرانی در سطح بین‌المللی

آزمون وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک‌روزه خود به مازندران با حضور درچالوس از نحوه برگزاری آزمون مهندسان و کاردان‌های ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی چالوس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی درجریان سفر یک روزه خود به استان مازندران در بدو ورود با حضور دردانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس از آزمون مهندسان و کاردان‌های ساختمان بازدید کرد.

وی درحاشیه این بازدید درجمع خبرنگاران گفت: برای ورود به فعالیت‌های حرفه‌ای چه درسطح کاردانی و چه درسطح مهندسی بر اساس مقررات فعلی نیاز به برگزاری آزمون حرفه‌ای داریم.

وی با اعلام اینکه این آزمون امروز و فردا در سه بخش کاردان‌ها، معماران تجربی و مهندسان برگزار می‌شود گفت: ۱۴۱ هزار نفر دراین آزمون شرکت کرده‌اند که ۲۴۰۰ نفر در حوزه چالوس شرکت کنننده داشته‌ایم و در کل مازندران این رقم به بیش از ۱۰ هزار نفر می‌رسد.

وی ادامه داد: امیدوارم مهندسان ایرانی با یک کیفیت خوب و صلاحیت هرچه بیشتر وارد فعالیت‌های مهندسی شوند و بتوانند در سطح بین‌المللی به رقابت با مهندسان بپردازند.

نظر شما