شناسهٔ خبر: 27278 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان در قم همزمان با سراسر كشور

دانشگاه قم آزمون ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی ساختمان و تعيين صلاحيت حرفه‌ای معماران تجربی صبح روز پنجشنبه همزمان با سراسر كشور در دانشگاه قم در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان قم در آزمون امسال، ۲۷۴۲ نفر شركت كرده‌اند كه براساس آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، سه سال از فارغ التحصیلی آنها گذشته باشد و سایر شرایط لازم برای حضور در آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای را احراز کرده‌اند در آزمون حضور دارند.

 اين آزمون در رشته‌های هفت‌گانه معماری، برق، مكانيك، عمران، شهرسازی، ترافيك و نقشه ‌برداری و شش رشته كاردانی معماری، عمران‌، تاسيسات مكانيكی، تاسيسات برقی، شهرسازی و نقشه ‌برداری و همچنین تعیین صلاحيت معماران تجربی در پايه‌های ۳ و ۲ و ۱  طی پنج شنبه و جمعه ۱۱ و  ۱۲ شهريورماه ادامه خواهد داشت.

آزمون مقررات ملی ساخمان امروز پنج شنبه در رشته‌های عمران و معماری در بخش نظارت و اجرا، نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافيك و آزمون حرفه‌ای كاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، مكانيك، برق و نقشه برداری  در محل دانشگاه قم در حال برگزاری است.

مهندسان رشته‌های عمران (محاسبات)، مكانيك و برق، معماران تجربی و طراحان معماری نيزروز جمعه در دانشگاه قم  به رقابت می‌پردازند.

زمان شروع آزمون درساعت ۹  صبح  و عصر در ساعت ۱۴:۳۰ است.

 

 

نظر شما