شناسهٔ خبر: 27285 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی همزمان با سراسر كشور

آزمون مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت‌: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران همزمان در سراسر كشور در خراسان شمالی در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی علی اصغر بدیعی مقدم، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون‌های ورود  به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران امروز پنجشنبه  به طور هم‌زمان با  سراسر کشور ساعت ۹ صبح برگزار شد.

وی گفت: این دوره از آزمون  که هم اكنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود  در دو نوبت صبح و عصر و فردا جمعه برپا می‌شود.

بدیعی مقدم افزود: در این آزمون ۱۱۲۲نفر داوطلب شامل ۱۸۸نفر خانم و ۹۳۲ نفر آقا در هفت رشته مهندسی معماری بخش‌های نظارت، طراحی و اجرا، مهندسی عمران بخش‌های نظارت، محاسبات و اجرا، تاسیسات  مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در پایه سه و کاردان‌های فنی ساختمان در شش رشته کاردانی معماری،عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه ‌برداری در سه پایه و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در پایه‌های سه، دو و یک جهت پروانه اشتغال به‌کار به رقابت می‌پردازند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پايان گفت: کلیه سوالات آزمون به صورت تستی است و فقط در گروه طراحی و معماری سوالات تشریحی است.  ضمنا نتايج اين آزمون از طریق وب سایت www.inb.ir  به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

همزمان با روز برگزاری این آزمون  مدیر کل راه و شهرسازی استان در دانشگاه آزاد اسلامی  واحد بجنورد حضوریافت و  از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون‌ها قرار گرفت.

 

نظر شما