شناسهٔ خبر: 27299 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در گلستان تاكنون مطلوب است

ابراهیم مبارك قدم مسئول نظارت بر آزمون ورود به حرفه مهندسان و مديركل راه و شهرسازی گلستان، روند برگزاري اين آزمون را تاكنون در استان مطلوب ارزيابي كرد و گفت: تاكنون گزارشی از مشكلات احتمالي در هنگام برگزاری اين آزمون گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس ابراهيم مبارك قدم، در حين بازديد از روند برگزاري آن در گرگان در گفت و گو با سيمای مركز استان، گفت: در حال حاضر اين آزمون با حضور دو هزار و ۶۸۹ داوطلب طی دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ شهريور در حال اجراست.

به گفته وی، اين آزمون به طور متمركز در دو شهرستان گرگان و گنبد و در هفت رشته معماری، برق، مكانيك، عمران، شهرسازي، ترافيك و نقشه برداري و شش رشته كاردانی معماری، عمران ، تاسيسات مكانيكی، تاسيسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحيت معماران تجربی در پايه های ۳ و ۲ و ۱ برگزار شده است.

 

مبارك قدم، تعداد داوطلبان گرگان را يكهزار و ۷۰۷ نفر و حوزه گنبد را ۹۸۲ نفر اعلام كرد و گفت: داوطلبان شركت كننده پس از اعلام نتايج قبولي و دارا بودن ساير شرايط مندرج در قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان مي توانند براي تشكيل پرونده و اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي از سوي اداره كل راه و شهرسازي اقدام كنند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: امروز پنجشنبه، رشته هاي عمران و معماري در بخش نظارت و اجرا، نقشه برداری، شهرسازی، ترافيك و كاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران، مكانيك، برق و نقشه برداری در محل پرديس ۲ دانشگاه منابع طبيعی گرگان و دانشگاه گنبدكاووس با يكديگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی، آزمون مهندسان رشته‌های عمران(محاسبات)، مكانيك و برق، معماران تجربی و طراحان معماري نيز، روز جمعه در شهرستان هاي ياد شده در دو نوبت برگزار می‌شود.

مبارك قدم افزود: زمان برگزاری اين آزمون صبح‌ها در ساعت ۹ و عصر در ساعت ۱۴:۳۰ است.

نظر شما