شناسهٔ خبر: 27308 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهدای ۷۰۰ جلد کتاب‌ زنده‌یاد دکتر کاظم معمارضیا به ۳ کتابخانه

کتاب خانواده مرحوم دكتر كاظم معمارضيا بيش از ٧٠٠ جلد كتاب از كتابخانه شخصی این استاد فقید را که شامل حوزه‌های معماری و شهرسازی، مهندسی و تاريخی و ادبی و دايره‌المعارف بود به ۳ کتابخانه اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خانواده مرحوم استاد دكتر كاظم معمارضيا بيش از ٧٠٠ جلد كتاب از كتابخانه شخصی ايشان را در بخش معماری و شهرسازی به كتابخانه دانشكده هنر و معماری دانشگاه ازاد اسلامی شيراز، در بخش مهندسی به كتابخانه سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، و كتابهای تاريخی و ادبی و دايره المعارف را به كتابخانه مركز اسناد ملی اهدا کردند.

در همین رابطه طی مراسمی بخشی از کتاب‌های زنده‌یاد دکتر کاظم معمارضیا توسط خانواده گرامی آن شادروان به کتابخانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس اهدا شد.

در این مراسم که با حضور خانواده آن استاد فقید،‌ برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیران سازمان و اصحاب رسانه برگزار شد، بخشی از کتاب‌های مهندسی شادروان دکتر کاظم معمارضیا به کتابخانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس اهدا شد.

شایان ذکر است کتاب‌های معماری و شهرسازی آن مرحوم به دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز و کتاب‌های ادبی و تاریخی آن فرهیخته به مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس اهدا شده است.

در پایان این مراسم از خانواده گرامی آن استاد گران‌قدر تقدیر به عمل آمد.

نظر شما